ویدئو| اظهارات ظریف درباره موضوع حجاب و حقوق بشر در گفت‌وگو با سی.ان.ان انتصاب مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل‌رسانه شهرداری و مدیر منطقه سه شهرداری مشهدمقدس برگزاری نشست هم‌اندیشی بین دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی در خصوص برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایام چراغ برات جانمایی و نصب ۳۳ نمایشگر شهری در مشهد پویش شمس، آموزش نکات بهداشتی و سلامتی زنان و کودکان به بانوان محلات حاشیه شهر مشهد + ویدئو هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار دارد (۳ بهمن ۱۴۰۳) بازدید استاندار خراسان رضوی از سد شوریجه و تصفیه‌خانه‌های شماره ۷ و التیمور مشهد (۲ بهمن ۱۴۰۳) مهم‌ترین پروژه ایمن‌سازی رانندگی در بولوار وکیل‌آباد مشهد در حال اتمام است مدیر اجرایی مراکز معاینه فنی خودرو مشهد: ۲۰ درصد خودرو‌های زیر چهار سال در مرحله نخست معاینه فنی رد شدند آغاز رنگ‌آمیزی جداول طرح استقبال از بهار ۱۴۰۴ از ۴ بهمن‌ماه در مشهد افزایش ۲ برابری توفقگاه‌های ناوگان باری سنگین در ششمین دوره مدیریت شهری مشهد عضو هیئت‌علمی دانشگاه فردوسی مشهد: ۶۰ درصد پروژه سیاهه انتشار آلاینده‌های هوای شهر مشهد، تا پایان ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود ارجاع ۷۹۱ مورد کشتار غیربهداشتی به مراجع قضایی در خراسان رضوی طی ۹ماهه ابتدایی ۱۴۰۳ سامان‌دهی کرانه کشف‌رود مشهد با احداث بوم‌پارک مسئول مرکز پالایش آلاینده‌های زیست‌محیطی شهر مشهد: سالانه ۲۵۰ هزار تن انواع آلاینده هوا در شهر مشهد منتشر می‌شود سهم ۶۴ درصدی منابع متحرک از آلاینده‌های محیط زیست مشهد رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد: توجه ویژه به هوشمندسازی و تحقق شهر هوشمند در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط سالم قرار دارد (۲ بهمن ۱۴۰۳) برگزاری سومین دوره مسابقات نوجوانان مشهدی با محوریت انقلاب اسلامی
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند مشهدی از اپلیکیشن «شهر من» + پاسخ

  • کد خبر: ۲۹۴۸۰۵
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند مشهدی از اپلیکیشن «شهر من» + پاسخ
پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد به مشکل شهروند با نرم‌افزار «شهر من».

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به ستون حرف مردم نوشت، نرم‌افزار «شهر من» که مربوط به شهرداری مشهد است حدود دو هفته است که حساب کاربران از جمله بنده را مسدود کرده است. علت این امر نیز این است که برای خرید بلیت مترو حدود دو هفته پیش اقدام کردم، اما هنگام شارژ کیف پول، نرم‌افزار، پول از حساب بانکی کسر نمی‌کرد ولی کیف پول را شارژ می‌کرد. پیگیری کنید چرا سامانه قطع است؟

در پاسخ به این مطالبه شهروند مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد می‌گوید: روزانه تعداد زیادی از شهروندان از نرم‌افزار «شهر من» استفاده می‌کنند قطعی دو هفته‌ای آن هم برای سامانه‌ای که روزانه تعداد زیادی استفاده‌کننده دارد به هیچ عنوان منطقی نیست.

وحید رهبر بیان می‌کند: ما هر روز در این نرم‌افزار مسابقه روزانه برگزار می‌کنیم. موضوع قطعی یا کندی نرم‌افزار لحظه‌ای رصد می‌شود. در عین حال به نظر می‌رسد از آنجا که این آپ همانند سایر نرم‌افزارهای دیگر در بستر وب نیاز به به‌روزرسانی دارد. احتمالا مشکل شهروند این مسئله باشد.

وی اظهار می‌کند: برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات این‌چنینی به شهروندان پیشنهاد می‌دهیم در صورت مشاهده چنین وضعیتی، نسخه نرم‌افزار خود را به‌روزرسانی ‌و مجددا نصب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->