آماده‌سازی ایوان سلام در پایانه مسافربری مشهد برای نوروز ۱۴۰۴ اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در ایام تشییع پیکر سید حسن نصرالله هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۴ اسفند ۱۴۰۳) تقدیر از شهردار مشهدمقدس در همایش بزرگ ورزش استان شهردار مشهد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان در دستورکار است + فیلم گرامیداشت ۱۵ هزار شهید خراسان رضوی با اهدای خون به نیابت از آنان خبر رد مصوبه مجلس در خصوص تمدید فعالیت شوراها، صحیح نیست تقدیر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از شهرداری مشهد برای پیشبرد اهداف ملی آماده‌سازی ناوگان اتوبوسرانی مشهد برای استقبال از بهار ۱۴۰۴ مدیرکل دفتر خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد: نیازمند ایجاد مرکز داده‌های زیارت در رصدخانه شهری مشهد هستیم رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس: آثار جشنواره هنر‌های شهری ۱۴۰۴ آماده می‌شوند ورود تاریخی قطار‌ شهری به مشهد | نگاهی به تاریخچه و شکل‌گیری یکی از پروژه‌های پرماجرای شهری رئیس مرکز آمار ایران: سرشماری نفوس و مسکن اواخر تابستان یا اوایل پاییز ۱۴۰۵ انجام می‌شود شهردار مشهد مقدس: اطلاعات دقیق و برخط به شهرداری مشهد کمک می‌کند تا خدمت رسانی بهتری انجام دهد + فیلم تسریع در رسیدگی به مصوبات ماده ۵ برای حل مشکلات شهری مشهد بازنگری موضوع ساماندهی رودخانه کشف رود مشهد کلید خورد | جریان امید در کشف رود تزریق اعتبار و رفع گره‌های بحرانی مترو گلبهار- مشهد نقش مترو در توسعه پایدار شهری تعاملات مؤثر شهرداری مشهد و سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند مشهدی از اپلیکیشن «شهر من» + پاسخ

  • کد خبر: ۲۹۴۸۰۵
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند مشهدی از اپلیکیشن «شهر من» + پاسخ
پاسخ مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد به مشکل شهروند با نرم‌افزار «شهر من».

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از شهروندان با ارسال پیامکی به ستون حرف مردم نوشت، نرم‌افزار «شهر من» که مربوط به شهرداری مشهد است حدود دو هفته است که حساب کاربران از جمله بنده را مسدود کرده است. علت این امر نیز این است که برای خرید بلیت مترو حدود دو هفته پیش اقدام کردم، اما هنگام شارژ کیف پول، نرم‌افزار، پول از حساب بانکی کسر نمی‌کرد ولی کیف پول را شارژ می‌کرد. پیگیری کنید چرا سامانه قطع است؟

در پاسخ به این مطالبه شهروند مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد می‌گوید: روزانه تعداد زیادی از شهروندان از نرم‌افزار «شهر من» استفاده می‌کنند قطعی دو هفته‌ای آن هم برای سامانه‌ای که روزانه تعداد زیادی استفاده‌کننده دارد به هیچ عنوان منطقی نیست.

وحید رهبر بیان می‌کند: ما هر روز در این نرم‌افزار مسابقه روزانه برگزار می‌کنیم. موضوع قطعی یا کندی نرم‌افزار لحظه‌ای رصد می‌شود. در عین حال به نظر می‌رسد از آنجا که این آپ همانند سایر نرم‌افزارهای دیگر در بستر وب نیاز به به‌روزرسانی دارد. احتمالا مشکل شهروند این مسئله باشد.

وی اظهار می‌کند: برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات این‌چنینی به شهروندان پیشنهاد می‌دهیم در صورت مشاهده چنین وضعیتی، نسخه نرم‌افزار خود را به‌روزرسانی ‌و مجددا نصب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->